Ile kosztują samochody marki DS?
Samochody marki DS Automobiles cieszą się rosnącym zainteresowaniem kierowców. Oferują one nie tylko doskonały standard wyposażenia, ale także gwarantują wysoki komfort jazdy i należą do grona pojazdów ekologicznych. Elektryczne i hybrydowe pojazdy marki
DS to doskonały wybór, za który trzeba nieco zapłacić, nie tylko, gdy zależy nam na zakupie samochodu wprost z salonu. Dowiedz się, ile kosztuje luksus w wersji EKO.
DS Automobiles - pojazdy na miarę XXI wieku
Inwestycja w samochód marki DS Automobiles zawsze się opłaca. Pojazdy te wyróżniają się nie tylko doskonałymi osiągami, nowoczesnym wyposażeniem, pięknym designem oraz możliwości personalizacji na wielu różnych płaszczyznach, ale także są samochodami, które sprostają różnym wyzwaniom. Doskonale sprawdzają się w mieście i poza nim, na trasach różnej długości. Spełniają oczekiwania użytkowników prywatnych oraz przedsiębiorców, chcących wyposażyć swoją firmową flotę w pojazdy marki premium. Nowoczesne, komfortowe i luksusowe - takie właśnie są samochody marki DS Automobiles. Nie bez znaczenia jest także rodzaj napędu - hybrydy i samochody elektryczne marki DS to przyszłość motoryzacji oraz sposób na redukcję zanieczyszczeń środowiska naturalnego.
Ile kosztuje przyjemność korzystania z luksusu?
Ceny modeli nowych i używanych nie należą do najniższych. Ma to związek ze standardem wyposażenia, wysoką jakością podzespołów oraz nowoczesną technologią, która sprawia, że pojazdy marki DS spisują się bez zarzutów. Ceny poszczególnych modeli uzależnione są także od tego, jaki jest rok ich produkcji, jaką wersję wybierzemy oraz czy należy ona do serii limitowanej, za którą zawsze trzeba zapłacić nieco więcej. Za nowy samochód DS 7 Crossback musimy zapłacić nawet ponad 200 tysięcy złotych. Znajdziemy też modele kosztujące 120, 150 czy 180 tysięcy złotych. Nieco niższe ceny dotyczą starszych modeli DS. Sporo można zaoszczędzić, kupując samochód używany, jednak to wydatek rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych. Czy się opłaca? Jak najbardziej tak, bo nawet jeżeli luksus, jaki oferuje marka, zacznie nas nudzić, to z zyskiem odsprzedamy samochód nowemu użytkownikowi.